Wat ooit als grap begon is werkelijkheid geworden: Leerorkest Heerlen speelde op 18 juni mee tijdens het Lustrumconcert van Leerorkest Nederland in Het Concertgebouw in Amsterdam.
Lees de reportage van Tom Janssen in De Limburger: De Limburger – 18 juni 2026
Amsterdam
In Amsterdam kwam voorafgaand aan het concert AT5 langs om een reportage te maken. Die vind je hier. Het Parool interviewde Leerorkest-oprichter Marco de Souza. Lees het artikel hier.
En ook NPO Klassiek besteedde aandacht aan het lustrum, lees er hier meer over.




